Autsajder prowadzi tutaj b l o g r o w e r o w y

Autsajder

d a n e w y j a z d u 204.92 km
140.00 km teren
09:44 h
21.05 km/h
Niedziela, 20 lipca 2008

Omg ;D świetna wycieczka ;] Katowice-Pszczyna-Cieszyn-Pszczyna-Katowice ;]

Odebrałem Kiperra spod Ronda Ziętka w Katowicach ok. 6:45 :P o 7:10 byliśmy już na dolinie trzech stawów przy stadninie koni :) tam mieliśmy się spotkać z rzenką i pojechać na murcki, gdzie przy hałdzie miał czekać ToR :) spod hałdy szybkim tempem w stronę Tychów :) miły zjazd z Wzgórza Wandy i wjazd na Czułów w Tychach :) niestety na Czułowie Kiperr złapał panę(zeszło mu powietrze z opony), tam jakieś 15 minut postoju, aż on wymieni dętkę i potem strasznym tempem na Kobiór, tu już nie było przygód, dopóki nie wjechaliśmy w las :P tam troszkę pobłądziliśmy, ale w końcu dotarliśmy do Pszczyny i tym samym do domu Rogatki ;] tam zjedliśmy po kawałku ciasta upieczonego przez Rogatkę, ja i rzenka nasmarowaliśmy łańcuchy i w drogę :) na początku niezłym tempem aż do Skoczowa :) nie było błądzenia, Rogatka bardzo dobrze znała drogę ;] w Skoczowie dłuższy postój i potem zamiast główną drogą do Cieszyna to pojechaliśmy GreenWay'em :) fajna droga, ale było mnóstwo podjazdów i to całkiem stromych :/ na szczęście wszyscy dotarli do Cieszyna, gdzie w parku przy rynku odpoczęliśmy :) z Cieszyna to już nie wiem jak jechaliśmy ;D bo duużo pobłądziliśmy :P ale w końcu znaleźliśmy odpowiednią drogę i potem to już lajtowo prosto do Pszczyny :) tam przerwa na siku i jedzonko, i do domu :) trasa powrotna Pszczyna-Katowice była w morderczym tempie :P ale za to, za dworcem w PKP przy zatrzymaliśmy się na kebaba ;] ja nie jadłem, bo wcześniej zjadłem dużo swoich bułek, które wziąłem w drogę :P poza tym, miałem 2km do domu :P

Wymiana dętki na Czułowie :P godzina 8 rano a my wymieniamy dętkę :P

Ciasto od Rogatki :P rozeszło się jak świeże bułeczki ;D

Postój w Skoczowie...czas na bułeczki :P

Niestety na zdjęciu tego nie widać, ale na mojej ręce było kilka fajnych bąbli od wpadnięcia w pokrzywy :P

Postój przed Cieszynem...omg, mój tyłek :P

Rynek w Cieszynie :)

Znowu się zgubiliśmy :P gdzieś za Cieszynem ;] na szczęście szybko znaleźliśmy drogę ;D

Ja i Jezioro Goczałkowickie ;D

Mały postój gdzieś pomiędzy Pszczyną a Katowicami ;D wszyscy w świetnych humorach mimo morderczego tempa ;]

Nazar Kebab za dworcem w Katowicach :) wszyscy zmęczeni, ale już niedaleko do domu ;P

Pozdrawiam całą ekipę ;]
Rzenkę, ToRa, Kippera i Rogatkę ;]

k o m e n t a r z e
yoxik
| 20:18 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj kobitka 200 zrobiła jestem w szoku gratulacje
Autsajder
| 16:56 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj Dzięki ;] według mnie można powtórzyć, ale raczej w inne miejsce, bo jechać znowu do Cieszyna na taką trasę to nie ma sensu. moglibyśmy do Częstochowy ;]
Kiperr
| 13:56 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj Podróż "Pszczyna-Katowice-Bytom" to praktycznie ciagle lasami :)
| 11:59 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj Trzeba powtórzyć ;)
rogatka
| 11:59 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj podziwiam :D

jak Wam tyle "w terenie" wyszlo? :P
djk71
| 10:08 niedziela, 20 lipca 2008 | linkuj Gratulacje dystansu :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hnawy